Help desk za organizacije civilnog društva

Jedan od zadataka TACSO kancelarije u Crnoj Gori i Centra za razvoj nevladinih organizacija (CRNVO), resursnog centra za nevladine organizacije u Crnoj Gori je podrška organizacijama civilnog društva i pružanje relevantnih i pravovremenih informacija, kao i savjeta na zahtjev organizacije.
Iz ovog razloga formiran je help-desk koji treba da pruži ove usluge organizacijama civilnog društva, a koje trenutno nisu dostupne u Crnoj Gori.
Oblasti iz kojih organizacije mogu zatražiti pomoć su sljedeće:
· Informacije o EU politikama
· Mogućnosti za finansiranje OCD iz fondova EU
· Registracija u PADOR-u
· EU politike u vezi sa organizacijama civilnog društva, IPA program
· Pitanja vezana za komunikaciju i saradnju Vlade i OCD – informacije i dokumenti ministarstava i drugih Vladinih organa koji se odnose na civilno društvo (strategije, politike itd.)
· Umrežavanje i izgradnja partnerstava sa organizacijama iz EU, ali i organizacijama iz države i regiona – kako i gdje tražiti specijalizovane informacije iz određene oblasti, kontakt podaci potencijalnih partnera i mreža relevantnim za organizaciju
· Pomoć u oblasti finansija za organizacije koje implementiraju projekte finansirane iz fondova EU
· Pomoć u pripremi programskih izveštaja za organizacije koje implementiraju projekte finansirane iz fondova EU
· Podrška u internom monitoringu implemetacije projekata finansiranih iz EU fondova
· Informacije za zainteresovane subjekte vezane za nacionalne politike u određenim oblastima
Help desk će ove informacije pružati preko web stranice projekta, e-mailom ili telefonom.
Sva pitanja možete postaviti na e-mail adresu: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
Fiksno radno vrijeme help-deska je svakog radnog dana od ponedjeljka do petka u periodu od 10.00-15.00 sati.